Monday, August 23, 2010

:D zaman sekolah2 :D

Zaman skolah dulu,
aq paling benci bile kene check kuku n stokin ble abes perhimpunan.
Sebab aq salu pakai stokin karton2 xpon bunge2.
Dulu kan bajet cute, so mestila pkai bende cute2! bahaha. :D

Dulu,dalam poket baju MESTI / WAJIB / HARUS ade CERMIN!!
Cermin 2 mesti nk yang comel2 jgak,hello kitty!!
Setiap setengah jam tgk cermin, xpon ble2 mase free mesti tgk cermin sbb nk maintain!pejadahla prangai..tp tu lah prangai aq mase skolah2 dulu.bahaha :D

Dulu baju sekolah,kat ketiak mesti kuning,pastu keras!hahaha semuanye akibat nk wangi punye pasal!
Dulu aq g sekolah pagi2 bute sbb naek bus skolah.
Seawal 6 pagi aq dah gerak.
So aq kene kekalkan bau wangi dr pg smpai tghari.
Jadi aq pon pakaila deodorant nivea banyak2.
Disebabkan tu,deodorant tu melekat kat ketiak baju skolah aku.
Bile bende tu dah dr pagi mcm tu,so jd keras dan beransur kuninglah kan!
Oleh sebab itulah aq digelar ketiak kuning oleh aisya.babi! ;p

Kenangn mase form 1 yg xkan aku lupekan:
Dalam clas aq ade 2org lelaki gedik ni yg suke sgt kacau aku.
Azam n Megat,due2 comel bg aku (mase tu jela). Tp pangai sekor2 HAOK!!
Di mana satu hari ni,di klas 1Cekal.
Kelas sains kan kat lab. So 1 clas klua g lab.
Tp 2ekor makhlok ni lambat klua.
Bile semua org dah takde,dorang bukak beg skolah aq.
Niat dorg nk pinjam buku geografi aku (KATENYELA!!) tp niat sebenar dorg aq xtaw!

Nak dijadikan cerita,dalam minggu 2 aq rase tak sedap2 perot.
Macam senggugut! Tp aq sendiri xtaw senggugut 2 camaner sbb time tu,aq period pon belom..! Lambat matang cket..hehehe.
Tapi aq mcm dah dapat agak mungkin aku akan bergelar gadis sunti tak lama lg! AHAK!!! ;D
So aq pon nk berwaspada, aq pon bawakla seluar kecik(penties) aku pegi sekolah.
Bengong x?patotnye bwak pad sudah,ni nk bwk spender2 segala!!!hahaha bodoh2...

Yang c 2 ekor yg kononnye nk pinjam buku aku ni,
sedap2 selok tgn masok dlm beg aku..
Ape lg?? kantoila!!!babi!!! ahhhhhh geramnye!!
Malu aku bile ingat balek.
Tp tulah kenangan namenye... :)

Tak habis kat situ,bile dah kantoikan aku tu,dorg teros gi lab.
Dekat lab dorang pandang aku dorang gelak,pandang gelak.
'ish amende budak due ekor ni? aq tendang hape tak dapat!!'
Tapi aq tenang....cool..aq xkesah sgt bile kwan2 nk gelak2 mcm 2 asalkan jgn lebih2.
Abes clas aq tanye dorg apahal? Masing2 diam an,gelak je... ish geramnye!!

Rahsia tu terkubur sampai satu mase,
di mana aq terjumpa dgn c megat selepas beberapa tahun xjumpa sbb die dah pindah skolah.
Mase tu lah segala rahsia kekantoian tu terbongkar!!
Celaka korang!!
Merah padam muke aq bile megat crite semuanya.
Walopon bende dah lame,tp disebabkan baru tau,aq tetap malu!!
Bodoh korg...! :(

Tapi....
kenangan 2 lah yg buat aq tegelak ble tekenangkan pengalaman aq time form1. :)
Mase hujung form1 nk msk form2 tu baru aq ditakdirkan menjadi ank dara sunti!
Wahhh dah matang anak mak!!huhuhu. ;D

No comments:

Post a Comment